Τα τελευταία 31 χρόνια το Ward’s Auto συγκεντρώνει τα καλύτερα κινητήρια σύνολα της χρονιάς και τα βραβεύει για την απόδοση τους, την τεχνολογία τους, τις καινοτομίες τους και την αποδοτικότητα τους αλλά όσο η βιομηχανία αυτοκινήτου οδεύει προς την πλήρη ηλεκτροκίνηση τόσο η λίστα του αμερικανικού μέσου αποκτά μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Πέρυσι για παράδειγμα, τα 10 καλύτερα κινητήρια σύνολα που διάλεξε/ξεχώρισε το Ward’s Auto ήταν απολύτως μοιρασμένα – 5 αμιγώς θερμικά και 5 εξηλεκτρισμένα. Φέτος η πλάστιγγα έγειρε σημαντικά προς την πλευρά των εξηλεκτρισμένων καθώς από τους 28 υποψήφιους που αξιολογήθηκαν από τους συντάκτες του μέσου, οι 20 εξοπλίζονταν με κάποιου είδους τεχνολογία εξηλεκτρισμού και από αυτούς τους 20, οι 10 ήταν αμιγώς ηλεκτρικοί και οι υπόλοιποι υβριδικοί. Από τους υβριδικούς δε, οι 6 ήταν full υβριδικοί, 3 plug-in υβριδικοί και 1 ήπια υβριδικός.
Τα 10 κινητήρια σύνολα που επιλέχθηκαν ως τα καλύτερα για την χρονιά που μας πέρασε είναι κατά 90% εξηλεκτρισμένα με το Ward’s Auto να δηλώνει ότι “επιτυγχάνουν την ιδανική ισορροπία ανάμεσα στην δύναμη, την οικονομία καυσίμου και την αξία”. Είναι επίσης μερικά από τα πιο πολύπλοκα κινητήρια σύνολα στην ιστορία του θεσμού και λειτουργούν ως μία από τις πιο αδιάσειστες αποδείξεις των γνώσεων, του ταλέντου και των ικανοτήτων των μηχανικών που προσφέρουν αυτού του είδους τα νούμερα εντός πολύ στενών ορίων και πολλές φορές, με περιορισμένους προϋπολογισμούς. Αυτό που αξίζει να σημειώσουμε είναι ότι τα κινητήρια σύνολα προέρχονται από και προορίζονται για την αγορά των Η.Π.Α. οπότε ενδεχομένως να διαφέρουν από αυτά που προσφέρονται στην Ευρώπη αλλά σε κάθε περίπτωση, ξεχώρισαν για την ιπποδύναμη, την ροπή τους, τα χαρακτηριστικά λειτουργία τους (NVH), την αποδοτικότητα τους σε πραγματικές συνθήκες και τη νέα τεχνολογία που ενσωματώνουν ενώ σημαντικός είναι και ο ρόλος της αξίας που παρέχουν.
Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι μόνο οι νικητές της προηγούμενης χρονιάς, ολοκαίνουρια ή σημαντικά αναβαθμισμένα κινητήρια σύνολα έχουν δικαίωμα συμμετοχής στη λίστα του Ward’s Auto. Επίσης, για το 2025 δικαίωμα μίας συμμετοχής έχουν όλοι οι κατασκευαστές που έχουν παρουσία στην αγορά των Η.Π.Α. και αυτοί με 350.000 ή περισσότερες πωλήσεις μπορούν να συμμετέχουν με έως 2 κινητήρια σύνολα. Με αυτά τα δεδομένα λοιπόν η λίστα έχει ως εξής (με bold γράμματα οι νικητές για φέτος):
Acura ADX – 1.5L Turbocharged 4-κύλινδρο.
Audi Q5 – 2.0L Turbocharged 4-κύλινδρο.
BMW M5 – 4.4L Turbocharged V8 PHEV
BMW X3 – 2.0L turbo 4-κύλινδρο ήπια υβριδικό
Buick Enclave – 2.5L turbo 4-κύλινδρο.
Cadillac Escalade IQ – Αμιγώς ηλεκτρικό
Chevrolet Corvette ZR1 – 5.5L twin-turbo V8
Dodge Charger Daytona – Αμιγώς ηλεκτρικό
Ford F-150 – 3.5L Turbocharged V6 HEV (νικητής το 2024)
Genesis GV80 Coupe – 3.5L turbo V6 με ηλεκτρικό supercharger
Honda Civic Hybrid –2.0L 4-κύλινδρο υβριδικό (νικητής το 2024)
Hyundai Ioniq 5 N – Αμιγώς ηλεκτρικό (νικητής το 2024)
Hyundai Ioniq 9 – Αμιγώς ηλεκτρικό
Kia EV9 GT Line – Αμιγώς ηλεκτρικό (νικητής το 2024)
Jeep Wagoneer S – Αμιγώς ηλεκτρικό
Lexus LX – 700h 3.4L turbo V6 HEV
Lucid Gravity – Αμιγώς ηλεκτρικό
Mazda CX-50 – 2.5L 4-κύλινδρο HEV
Mercedes-Benz GLC 350e – 2.0L turbo 4-κύλινδρο PHEV
Mercedes-AMG E53 – 3.0L turbo 6-κύλινδρο εν σειρά PHEV
Nissan Armada NISMO – 3.5L turbo V6
Nissan Leaf – Αμιγώς ηλεκτρικό
Ram RHO – 3.0L turbo 6-κύλινδρο εν σειρά high output (νικητής το 2024)
Rivian R1T Quad Max – Αμιγώς ηλεκτρικό
Subaru Forester – 2.5L Boxer 4-κύλινδρο HEV
Toyota GR Corolla – 1.6L turbo 3-κύλινδρο (νικητής το 2024)
Toyota 4Runner – 2.4L turbo 4-κύλινδρο HEV
Volvo EX90 – Αμιγώς ηλεκτρικό